vrijdag 27 mei 2011

Cadeautje voor een eerste communie

Sabine heeft 4 dochters en eentje ervan doet haar eerste communie.
Ik was op een bon geweest maar ik vond dat Elena toch nog iets tastbaars had verdiend, maar wat.

Een beetje doelloos rondgewandeld in het Zuid en bij blokker beland. Daar vond ik een super tinnen doos voor cupcakes of koekjes en mijn keuze was dus snel gemaakt.

Jammer dat er geen 6 cakejes in het doosje konden maar ja.
Ik hoop dat Elena het leuk vond.  En voor zondag duim ik op goed weer voor haar en de rest van de communiekantjes.

Hieronder de doos en de cupcakes.
Heb ze eenvoudig gehouden.





1 opmerking:

  1. Hoi Angelique,

    ik kom nu pas aan "computeren" toe. Het is een superdruk, maar heel erg leuk weekend geweest!

    Elena was héél blij met haar geschenkje, hoor! Haar laatste cupcake at ze zaterdag op. De zussen moesten het stellen met een "proevertje" :-).
    Kyana vroeg me trouwens of ik jou ken van het werk want... dan zou ik je misschien volgend jaar niet meer zien en... dan doet zij haar communie... snap je? Zij vond het dus ook een heel erg leuk geschenkje :-)

    Groetjes en nog veel bakplezier en tot maandag.

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen