vrijdag 1 april 2011

Hoe het allemaal begon

Ongeveer een jaar geleden is het allemaal begonnen.
De verjaardagen van mijn dochters stonden voor de deur.  Farah werd 4 en Fay werd een jaartje.
Bij de verjaardagstaarten van Farah was het altijd wel iets bij de bakker.  Farah wou dan eens een Mega Mindy taart, of een Piet Piraat taart en altijd was het hetzelfde liedje:  Pff mag het geen gewone taart zijn, ik heb zo geen machine om op eetbaar papier te drukken.  Kortom ik was het beu om steeds te moeten zagen om dan toch maar een taart te krijgen en toen zei een vriendin iets over een site nl de taartenfee.  's Avonds na het werk direct een kijkje nemen en ja hoor ik was meteen verkocht.  Diezelfde avond spulletjes besteld en dan maar geduldig wachten tot ik kon beginnen.

Mijn allereerste cakejes waren niet zo indrukwekkend maar al doende leert men hé.

Ondertussen heb ik er toch al een aantal gemaakt en ik moet zeggen ik vind het steeds leuker.
Dit is nu echt iets waar ik mijn hart en ziel kan insteken en het blije gezicht van Farah is mijn kers op de taart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten